بازدید 2994
۱
گزارش

خاکپور در تیم فوتبال امید ماندنی شد/ مایلی‌کهن به سرمربیگری نرسید!

رئیس فدراسیون فوتبال پس از برگزاری نشست با کادر فنی تیم امید گفت: بدون شک کادر فنی این تیم به کارش ادامه خواهد داد تا در رقابتهای قهرمانی آسیا موفق ظاهر شود و بتواند سهیمه المپیک را کسب کند.
کد خبر: ۵۴۰۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷ 19 October 2015
به گزارش تابناک ورزشی، علی کفاشیان پس از نشستی که صبح امروز دوشنبه با مدیر و سرمربی تیم فوتبال امید داشت، گفت: در نشستی که با حبیب کاشانی، محمد خاکپور و رسایی برگزار کردیم، در خصوص مشکلات و موارد پیش روی تیم ملی زیر 23 سال به بحث و بررسی پرداختیم و امیدوار هستیم با رفع موارد مختلف، شاهد حضور پر قدرت تیم ملی در المپیک ریو باشیم.

وی افزود: در این جلسه پس از صحبت‌های مختلف مقرر شد تا محمد خاکپور به عنوان سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی ، به کار خود با قدرت ادامه دهند تا به اهداف خود که همانا کسب سهیمه المپیک و حضوری موفق در رقابتهای قهرمانی آسیا است برسیم.

همچنین قبل از این نشست، کاشانی و خاکپور در جلسه‌ای با اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال شرکت کردند.

مرتضی محصص در خصوص این جلسه گفت: از ابتدا قرار نبود خاکپور از جمع ما جدا شود و این حواشی است که به هر حال به وجود می آید و متاسفانه فقط در فوتبال ما این اتفاق می افتد.

فریدون معینی نیز در گفتگو با خبرنگاران تاکید کرد محمد خاکپور به عنوان سرمربی تیم امید به فعالیتش ادامه خواهد داد.

معینی در این مورد گفت: در جلسه ای که با حضور آقای کاشانی و خاکپور برگزار شد در مورد مسائل مختلف تیم امید صحبت کردیم و در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که محمد خاکپور به عنوان سرمربی به فعالیتش در تیم امید ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خاکپور پس از قهرمانی با تیم امید در بازیهای غرب آسیا از سمتش استعفا داده بود.


تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هدف مایلیکهن تخریب است نه سرمربی شدن
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری # محرم